06 July 2009

Roti Bun



Projek roti semalam.
Pukul 12.00 tengah malam baru siap habis bakar. Dah membancuh pun lambat. Resepi roti bun ni dari Kak Nor Masri [FnR]. Asalnya ialah roti bun pandan. Roti ni tak ada inti pun sebab niat nak cicah dengan gulai ikan. Pagi tadi dah tinggal separuh sebab bos makan untuk bersahur manakala Yusra untuk bersarapan cicah milo. Abaikanlah bentuk tubuh yang ala-ala kura-kura takdak kepala tu yea..hihi..
Mencari acuan semalam, rembat yang ada depan mata saja. Maka, jadiklah rupa itu. Huhuhu..
Roti ni lembut. [Pass dahhhhhhh..kalau dak manjang kejung!] Hahaha...

2 comments:

MamaFaMi said...

Cayaaaalah Kacip. Dah up satu lagi skill! Tapiii... sampai la pun ma tak dapat rasa apa-apa lagi ni... bilaaaaa la tu agaknya ya...

Kacip_Fatimah said...

Kacip>MamaFaMi : alhamdulillah..itulah kan..berkat tunjuk ajar ku sifuuuuu! Thanks yea Ma..now BM tu dok tang luaq..no more dlm stor! hahaha..
Bila nk date Ma weyy? umah kita dah la dekat giler..