15 May 2009

Nozzle


Mula-mula ingat hati nak jual set nozzle nie sebab dah terbekenan set nozzle yang baru. Ishh..buruk benor perangai kan..hikhikhik..Tapi bila fikir-fikir balik rasa sayang pulak nak jual nozzle nie. Walaupun dah lama, tapi banyak berjasa juga. Jadi kesimpulannya, simpan sajalah sebagai HARTA! Hahahaha..

6 comments:

MamaFaMi said...

Hihihi... tukar fikiran ke? Barang antik tu... berharga tau!

Kacip_Fatimah said...

Hahahahaha...tu la pasai Ma..tak jadik la Ma..rasa sayang ler pulok..

hanieliza's cooking said...

hehehheheh..
tahu tak per...

makcikkantin said...

cip,
gamak2 nak letgo, jual kat makcik lah no. makcik cuma ada 2 nozzel sj,

Kacip_Fatimah said...

hikhikhik...daku tak jadik laa nk jual makcik..sayang la pulok..

MissSecretary said...

kak kacip, cantik set nozzel2 tu, beli mana mcm tu, sekali ngan tempat simpan?? berminat aarr... klu kat area utara, kat ne leh dpt?? penang or kulim ka?