09 October 2008

Juadah Hari Raya

Hari nie baru berkesempatan nak update blog. Raya sakan laa katakan..hehehe..
Balik ke KL semula pada hari selasa lepas sebab taknak sangkut dgn jem kat jalanraya..ingatkan tak jem..tapi sama jugakkkkkkk.. mungkin ada yang mula kerja rabu kot..itu yang hari selasa tuu berduyun jugak kereta kat jalanraya. Tak kisahlah, apa pun dah selamat sampai ke rumah. Dah balik rumah, tengok kat luar masya allah..macam setahun tak pernah menyapu! kotor dgn daun-daun dan sampah apa seme..ishh..ishh..
Ok, yg gambar-gambar di bawah ini ialah juadah yang kami sekeluarga sediakan untuk Hari Raya pertama. Tahun nie taknak masak banyak-banyak mcm tahun sudah..nnt membazir ja..
nasi minyak hujan panas
ayam masak merah
daging masak hitam
dalca sayur
sayur campur

1 comment:

Muhammad Azli Shukri said...

waduh2 seleranya..