27 June 2008

Botanical Garden, Penang

Ini ialah gambar-gambar yang saya ambil semasa di Taman Botani, Pulau Pinang.
Lama tak pergi kat sini dan banyak jugak perubahan. Landskap mmg cantik.
Kalau korang singgah ke Pulau Pinang, jangan lupa pi Taman Botani.
Boleh rehat dan jogging.



Buah yang memang tak pernah tgk!


Rasa mcm jakun, teruja dan peghak seketika bila asyik tgk pokok bunga nie




Monyet-monyet yang jinak, tapi awas! jangan sesekali diberi makan..


4 comments:

pemancingikan said...

Memang seronok melawat taman botani ni melihat anika tanaman

MYRA MANJALARA said...

hi, itulah..mmg seronok ke sana. Jiwa rasa tenang sgt..tapi tak ler tenang jugakk sebab takot kang beruk tu mai hambat plakk..hehehe

Ana said...

salam kenal gak kacip....eh awak org penang ker?..ana memang suka gi Botanical garden dan Taman belia tu...rasa nyaman jer tgk tumbuhan kat sana...

MYRA MANJALARA said...

Hi Ana, saya mmg orang Penang tapi dok kat KL.Sesekali balik gak bila cuti sekolah ke apa.Selamat berkenalan yea.