06 March 2009

Terbaru!


Haaaaa! ada lagik nie..tadik sempat ke MPH Subang Parade jalan sorang-sorang tak tahu nak buat apa..apa lagik ke MPH laa jawabnya sebab voucher RM17 ada lagik so ingat memang nak cari buku baru. Dulu dah cari buku Chef Anuar tapi masa tu dah habis stok katanya. Takpa, takpa..sabar..sabar..kebetulan harinie very single the mingle laa jawabnya..berejam jugaklah menenggek kat situ. Rasa mcm nak beli semua tapi patut-patutlaa kan..hahaha..kang balik satgi ada yang kena makan dek buku kot..wakakaka..
Buku Chef Anuar dah ada dalam genggaman..hmm..mcm tak pueh hati lagik nie..belek punya belek jumpa dengan buku terbaru Chef Sabri. Wahhh apa lagik..sambar laa nak tgk isi-isi dalamnya..hmm..puas hati jugak lah! Serba serbi maklumat ada dalam buku nie. Kalau nak tahu, kena laa beli sendiri yea. Beli cepat sebab ada diskaun sekarang..hikhikhik

4 comments:

|| syazwaniadnan || said...

akk, berapa rm buku chef sabri tu?
n chef anuar's book?
mcm terpikat plak. hehe

MamaFaMi said...

Awat lepak sensorang, lenkali ajak ma. Baru ler kita tidur terus dalam MPH tu! Muahahaha....

Kacip_Fatimah said...

wani..rega asal buku chef Sabri is RM40.00 pastu less 25% dapat laa RM30. Buku chef Anuar plak rega dia RM17.90.

Kacip_Fatimah said...

Ma, tak terfikior lerr pulok..insya allah nnt kalau terrrr sensorang lagik..saya habaq ok..hehehehe..