13 November 2008

Nothing Special..

Tidak ada apa satu masakan pun harinie [tutup dapo jap] hehehe..CUMA harinie kukus pulut kuning sahaja..jadiklaa kan..malas nk buat kek sebab beberapa hari lepas dah buat kek coklat moist masa adik datang haritu. Cadang pulut tu nak makan dengan kari ayam/daging tapi tak sempat nak tangkap ayam plak harinie dan akhirnya pergi tangkap kari kat kedai aje..ekekeke..
tak kisahlah tak ori pun janji inisiatif tuu ada! wahhhh...
Kebetulan ada kawan nak datang hantar puding raja..my feberet nih! pisang lemak manis tuu plak ada sedara dia hantar dari Pekan..so apalagik, kira rezeki besday laa nie kan..hehehe..dia pun tak tahu harinie hari jadi saya, masa nk tapaukan pulut kuning tuu dia dah syak something..so bagitau je lah..right timing laa dia datang pun..hehehe..

puding raja

pulut kuning


2 comments:

boxhousestudio said...

Happy Belated Birthday Kacip..moga terus dikurniakan ALLAH kesihatan yang cemrlang..semoga berbahagia den ceria-ceria selalu...terus rajin berkongsi idea dan resepi sedap-sedap ya...muah ..muah..muah

MYRA MANJALARA said...

terima kasih kak tun..
moga-moga apa yg kak tun doakan tuu dimakbulkan Allah..aminnn..