12 May 2008

Mama Dihargai..Thanks Abah!


::
---------------<>---------------
::
Dua hari sebelum Hari Ibu bos belikan kita 2 utas jam tangan. Kemudian kelmarin dia bawak kita pegi lunch kat Restoran Puteri yang di Jalan Penchala. Ramai jugak orang yang datang celebrate Hari Ibu. Kebanyakkan datang dengan membawa ibu masing-masing. Meriah jugak lah. Tak kurang jugak makanan yang disediakan. Memang sedap dan menarik sekali. Ada macam-macam juadah dari hidangan utama hinggalah ke pencuci mulut. Awal-awal lagi kita makan nasi dulu sebab lapar laa..hehe..lepas tu kita amik sikit-sikit mcm gambar di atas tu. Restoran nie hanya menyediakan buffet sahaja. Kak Rubiah dgn suaminya mmg peramah dan sentiasa melayan tetamu mereka dgn baik.

4 comments:

Anonymous said...

tq kacip mu datang umah akak...hapi sangat...akak tak pandai tapi semangat datang dari kawan-kawan maya di sini...ada yang dah pun bersua muka..tahniah kacip dapat 2 jam..baguih tu bos nya...pasti istimewa kacip ni pekerja yg cekap ni..susah nak jumpa tau staff yg cam gini..
err...ini kak rubiah suparman kan?..inshaALLAH ada rezeki kita muncul ya...

Anonymous said...

uppps kak rubiah suparman punya kedai ya...

lagi satu akak suka tengok pokok pokok herba yang kacip tanam...akak ingat nak tanam pokom cam gitu la..dapat oksigen dapat makan dia tak le asyik pandang bunga je...rasa rugi pun ya juga

salam hormat dari akak
boxhousestudio...kita enjoy...he he

Anonymous said...

akak dah pernah buat nasi laguni tu..makcik sedara ajar..dia memanaskan badan katanya..masa tu dia nak balik kampung bersihkan rumah kampung yg terbiar tu...baguih kuatkan badan katanya
warnanya purple..seingat akak dia buat rasa lemak-lemak nasi lemak pun ada..akak suka lagi satu akak suka nasi kerabu..pendek kata minat benor ulam-ulaman...paling syiok kalu hubby pun minat hu hu hu..dia tak minat...kita du geng je lah...

sowi...terseronok...kah kah kha

boxhousestudio..

MYRA MANJALARA said...

kak tun, maksud bos tu kan is my lovely hubby.hehehe..saya tak keje..surirumah sepenuh masa dan sepenuh jiwa..so dialah Bos saya..ekeke
kak tun,if ada pokok lemuni tu kan..amik pucuk tu wat ulam baguih jugak.tapi saya lagi ske kalau wat nasik ja.hehehe..mmg nasik dia nak mcm nasik lemak.teknik masak pun lebih kurang ja.cuma part daun tu ja.ada yg suka blend n tapis air shj ada yg blend n letak dgn daun2 skali.ikut citarasa kita.