25 April 2008

Muffin Coklat Cip



---------------<>---------------

Tak perlu susah tak perlu risau. Kalau rasa teringin nak makan muffin, boleh cuba buat sendiri samada dari resepi-resepi sedia ada ataupun guna muffin mix mcm saya. Saya dah biasa dengan muffin mix nie so saya stick kepada yang ini saja. Bagi saya memang mudah untuk menyediakannya malah yang lebih penting ia sedap dan menjimatkan masa. Kepada sesiapa yang ingin mencuba muffin mix ini, boleh dapatkan di kedai menjual barang-barang bakeri [alamat seperti di bawah]. Bukan setakat muffin mix sahaja, malah macam-macam tepung segera anda boleh dapatkan juga di situ. Ada juga bahan-bahan yang harganya murah berbanding tempat lain.

::

My Choice Trading, 14 Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, 40000 Shah Alam,

Tel : 03 5510 4198

1 comment:

Anonymous said...

ooo kedai ni..dia layan awak baik ke.....saya ada pengalaman pahit dengan my choice bakeri, sek 7 shah alam...muka sentiasa ketat...mcm kita ni nak merompak kedai dia je..tp saya dtg juga..yang x tahan..dia maki anak saya minum dlm kedai dia...dia kata kami buta sbb x Nampak notice...ya Allah..mengapalah x boleh tegur elok2? saya fikir dia tu jutawan..saja buka kedai untuk mengisi masa lapang..maka pelanggan x penting pun